CreppyGastroBusiness

CreppyGastroBusiness

A fejlődés 9 éve

2015. október 21. - CreppyGastroBusiness

Boldog 9. születésnapot Creppy PalacsintaHáz!
9 év! Ennyi idő telt el, mióta először lenyomtuk a kék bejárati ajtó kilincsét, kihúztuk a nagykaput, és elindult egy akkor még bizonytalan, merész vállalkozásunk! Mit jelent számomra ez az időszak?
9 év! A fejlődés 9 éve!
A sors a feladás lehetőségét számtalan esetben eszünkbe jutatta. Igen, én magam is fel akartam adni...méghozzá nagyon sokszor. Nem megy azonnal? Várni kell a gyümölcsre? Azonnal kell a siker? Úgy gondoltam én is, hogy ha van egy nekem tetsző ötlet, az azonnal üdvrivalgással robban be a köztudatba. És fájtak a pofonok, amikor rájöttem, hogy ez nem ilyen egyszerű. Amikor ér egy csalódás, vagy egy negatív kritika, hogy ez az ötlet mások számára valójában marhaság, vagy egy akadály, az ember legszívesebben elszaladna a világból. Én is sokszor gondoltam, hogy inkább eldobom az egészet, bukva a beleinvesztált energiát és munkát, és feladom. Szerencsésnek érzem magam, hogy olyan emberek erősítenek, akik ezt sohasem engedték. Mert igenis kell a támogató közeg, hogy a nehéz helyzetekben ne engedjék feladni a harcot, és megtanítottak arra, hogy ha akadályba ütközöm, dupla erővel kell előre törni.
9 év! A fejlődés 9 éve!
Tanulni kell minden apró jelből, eseményből, és figyelni a nagyvilág dolgait, hogy a trendet tartani, esetleg teremteni tudjuk. Nem mondom, hogy divatdiktátorok vagyunk, de bízom benne, az általunk elindított gasztro-forradalom elindított egy kis folyamatot, ami beindítja az emberek fantáziáját, hogy a gasztronómia egyik különleges vonalát merjék felfedezni, eltérni a sablontól. Mert amit ismerünk, az kényelmes, de nem képes adni a különlegesség izgalmát. Mert ami kényelmes, az jó, de nincs benne az újítás varázsa. Az újítás pedig előrelépést sugall, egyfajta dinamikát, a mi esetünkben egy új gasztronómiai vonal megismerését. És minél kíváncsiabb a természetünk, annál több dolgot fedezhetünk fel, annál több tudásra tehetünk szert, ami előnyt jelent az élet bármely területén.
9 év! A fejlődés 9 éve!
Köszönöm mindenkinek ezt a 9 hasznos évet: családomnak, akik a pofonoknál is a "dupla erővel előre törni erőt adták", kollegáimnak, akik alázattal végezték azt a sok munkát, amit az "agymenéseimmel" kitaláltam számukra, köszönöm minden üzletfelemnek, akik révén folyamatosan prógálgatom és tanulom, hogyan lehet a legjobbat kihozni adott helyzetből, valamint köszönöm minden bátor gasztro-forradalmár szemléletű vendégünknek, akik vették a merszet és kipróbálták a különleges, néha abszurdnak hangzó palacsintakreálmányainkat.
9 év! A fejlődés 9 éve!
Eljutottunk csapatommal együtt valahova, amire rendkívül büszke vagyok! Jólesik egy percre megállni, és visszagondolni min volt a fókusz 9 éve, 5 éve, vagy esetleg éppen 365 nappal ezelőtt, amikor remegő hangon mutattam be a nagyközönségnek a Creppyt. El sem hiszem ez idő alatt mennyi minden történt és hogy felgyorsultak az események, elképesztő hogy fért bele ennyi sztori ebbe a kis időszakba. Izgalommal várom az elkövetkező hónapokat, mert én már tudom, hogy nagy durranásra készül a Creppy teljes csapatával együtt! Bízom benne, és titkon tudom is, hogy a PalacsintaHáz 10 születésnapját is méltó módon fogjuk megünnepelni, hiszen egy évtized történetét kell lezárnunk. Addig pedig még rengeteg még a feladat, a kihívás és szeretném, ha minél több élményt adhatna a Creppy, és a Palacsinta gasztronómiai vonala mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://creppyfranchise.blog.hu/api/trackback/id/tr4412464479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása